Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje
Vrsta programa: osposobljavanje
BESPLATNO za zaposlene i nezaposlene osobe preko sustava vaučera HZZ-a
Trajanje programa: 225 sati (77 sati VPUP + 84 sata UTR + 64 sata SAP)
VPUP – vođeni proces učenja i poučavanja
UTR – učenje temeljeno na radu
SAP– samostalne aktivnosti polaznika
Uvjeti za prijavu:
1. Završena četverogodišnja srednja škola
Potrebna dokumentacija za upis:
1. Rodni list (original, ne stariji od 6 mjeseci)
2. Domovnica (original)
3. Svjedodžba zadnje završene škole (original)
4. Osobna iskaznica (kopija)
5. Prijavnica za upis (može se preuzeti s web stranice ili osobno u Učilištu)
Moduli u okviru programa:
1. Marketinška komunikacija u online poslovanju
2. Internetska marketinška kampanja u svrhu promocije i brendiranja
Polaznik će po završetku programa znati:
1. razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
2. odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
3. pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
4. izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
5. pratiti učinak oglašavanja
6. stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
7. pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
8. voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
9. samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija
Svakom polazniku nakon uspješno završene završne provjere izdaje se Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje.