EU projekti, Novosti, 24.7.2024.
Obrtničkom učilištu POUKA odobren je projekt „Vođenje i upravljanje obrazovnom ustanovom“, u okviru programa Erasmus+ Ključna aktivnost 1: Mobilnost u svrhu učenja za pojedince.
Mobilnost je započela odlaskom u Prag, gdje su tri polaznice, predstavnice Obrtničkog učilišta POUKA sudjelovale u tečaju „Vođenje i upravljanje obrazovnom ustanovom“ u organizaciji Shipcona s Cipra.
Tečaj je trajao od 15. do 19. srpnja 2024. godine, a sudionici su bili ravnateljica Jasmina Sinovec, predsjednica Upravnog vijeća Azra Magdić te upraviteljica Zaklade obrtnika Koprivničko-križevačke županije Marinela Bašić.
Na tečaju je osim predstavnika iz Hrvatske sudjelovalo ukupno 16 sudionika iz različitih europskih država: Italije, Bugarske, Irske, Finske, Austrije i Španjolske. Predavač tečaja bio je Shumran Hafoudh koji je na zanimljiv način, koristeći različite obrazovne metode poučavanja polaznicima približio predviđene teme i sadržaje.
Na tečaju su polaznici usvojili sljedeće kompetencije: razumjeti zašto i na koji način su upravljačke vještine kritične za uspjeh organizacije, kako uspješno primijeniti upravljačke vještine u svakodnevnim situacijama, demonstrirati kako upravljati konfliktima i promjenama, usvojiti načine kako dizajnirati koordinaciju, kontrolu i izvedbu sustava za mjerenje, razumjeti kako voditelji koordiniraju različitim funkcionalnim područjima i sustavima te ih usklađuju s okruženjem kako bi se unaprijedilo poslovanje, razumjeti različite upravljačke informacije kako bi se utvrdilo, formuliralo i evaluiralo strateške planove.
Sljedeća mobilnost u okviru projekta bit će posjet talijanskim kolegama u učilištu CPIA iz Imperie u listopadu, gdje će sudionici pratiti rad njihove ustanove te primijeniti dobre prakse na poslovanje učilišta nakon mobilnosti.
Ovakvi Erasmus+ projekti mobilnosti iznimno su važni za unaprjeđenje kompetencija dionika uključenih u obrazovanje odraslih, a ujedno su i odlična prilika za učenje i razmjenu znanja između europskih ustanova koje se bave obrazovanjem odraslih te njihovu primjenu u vlastitom učilištu.